Lagom kul

Lagom kul dag de har varit i dag. Den började med en promenad till jobbet på 35 min till jobbet, Det var mer eller mindre ångest över att gå in genom dörrarna på jobbet, och de hade att göra med att det var stråland sol ute, men under dagens gång så blev det molnigare och molnigare och tillslut kom regnet, och då var jag riktigt glad över att jag jobbade. Där emot var det mindre kul när jag skulle gå hem. Men det gick smärtfritt och efter 40 min var jag hemma igen. Tobbe satt i bilen och väntade på mig, nästa anstalt var nämligen Rusta och City Gross. Idag satt Tobbe och kollade lite stugor på Öland, vi har pratat om att hyra en stuga i sommar och det var inte så farligt dyrt ca 4000 för en vecka och om man är 4 st så är det ju lugnt, jag hoppas att det blir av bara. Imorgon är det redan onsdag och jag och Anna ska ut och springa på stensö igen, jag hoppas min värk i ljumsken har gått över så jag kan anstränga mig mer, för jag ska verkligen orka springa 5,5 km i slutänden om det så ska ta 3 år, det borde vara olagligt att ha så dålig kondis som jag har, det är pinsamt dåligt för att vara 23 år, men det ska de blir ändring på. Föresten så ska jag bli bättre på att bildblogga, tycker själv att det är sjukt tråkigt med bloggar som bara ha massa text, vem orkar läsa????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0