Hem ljuva hem

I fredags tog vi våra väskor och vår alkohol och åkte mot nybro, vi mötte upp Björn, Susanne, Tore, Micke, Staf och lille Pebbles. Vi handlade de som är ett måste inför en midsommarfest, de vill säga sill, potatis, dill, gräslök och gräddfil, självklart så handlade vi också till grillning. När det var färdighandlat så tog vi bilarna och åkte mot Alsterbro och farbror Mats stuga. Man kan säga att vi firade en midsommar i den småländska idyllen. Det var fantastiskt kul att fira med alla dessa underbara människor. Men jag måste säga att jag ALDRIG varit så bakfull som jag var när jag vaknade upp i lördags klockan 06:00, jag trodde mitt huvud skulle sprängas och jag kan lova er att jag inte kommer dricka på ett tag. Vi skulle egentligen åkt hem i Lördags men bestämde oss för att stanna en extra dag vilket var rätt skönt. Vi bestämde oss för att gå en runda så Björn tog sitt fiskespö och skulle söka fiskelyckan i Alsterån, det gick tyvärr inge vidare. Vi traskade mot en badplats istället där Micke och Björn badade. Vi kom hem idag vid 13:00 tiden och Bob har legat och sovit tills nu 21:04 och jag lovar att det snart är läggdags igen för hans del, han och Pebbles har verkligen lekt hela helgen, dom har gått lösa i den småländska skogen och bara haft det bra hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0