Rensa

Håller på att tvättar och plocka i ordning inför imorgon, Tobbe lagar lunch till mig och det blir inget annat än tonfisksallad. Jag ska fortsätta med rensningen snart och hoppas på att det kan resultera i att det blir lite mer ordning i hemmet. I min källare står en fåtölj från NK som heter Triva, Jag älskar verkligen denna modell på fåtölj, dock är tyget inte så välvårdat och behövs nog bytas ut så jag kan ha den framme. Så efter rensningen ska alla mina 60-70 tals gör det självböcker fram. Idag är fåtöljen röd och svart men klär jag om den så vill jag nog ha den i någon mellangrå ton. Känns som jag har många bollar i luften just nu och jag borde nog sansa mig lite snart. Kanske ska inrikta mig på ett rum och inte hela hemmet. Jo förresten så fick jag hem mitt tyg från Marimekko igår Kalkue tyget. Ne dags att börja rensa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0