Trött

Här ligger jag nu i sängen, trött och blöt. Har nog 1000 myggbett MEN dom kliar inte som tur är, men jag är helt bucklig. Tobbe är hos Nenne för att kolla fotboll. Det går tydligen bra för Kalmar framkom det i ett sms från Tobbe. Imorgon är det Tobbes födelsedag och jag ska jobba, hur rättvist är de? Efter jobbet så ska vi dra och handla inför kalaset på lördag, det kommer bli en trevlig tillställning. Ne dag att sova. Jo förresten så om det är någon som har någon ide va man kan göra med blåbären så vill jag gärna ta del av de.

Kommentarer
Postat av: karin

smoothies i vinter!! Kanon att göra på halvfrusna blåbär!

2009-07-15 @ 21:50:50
Postat av: Mr. Incognito

Hejsan trevlig blogg:) smoothies el paj:)

2009-07-16 @ 00:36:48
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0