Tisdag

Vilken dag, har haft utbildning hela dagen och det märks, att sitta 8 timmar och bara mata in information om fakturor, nya system och rutiner m,m de är tufft. När jag hade slutat så åkte jag hem och hämtade upp Tobbe. Vi åkte iväg till Bauhaus och handlade färg och matta till terrariet, de ända som fattas nu är lite sten och glas men vi ska fixa de sista efter helgen, så Lemmy kan flytta in till nästa hel. Jag ska fortsätta imorgon om jag hinner, har ju även en date med Challe som jag inte träffat på sjukt länge. Ne nu ska jag äta sen ska jag färga håret. Så bye bye


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush låter ju bara för hemskt!

Men vila upp dej nu!

(satt dej på lovin, hope u too)

2009-07-21 @ 21:47:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0