Tattoo

Jag sitter här full av skatt, nyss hemkommen från Helsingborg, läste igenom alla mina kommentarer jag fått medens jag var borta. Jag har fått en komisk kommentar om våra tatueringar. Det var en tjej som tyckte vi skulle hålla oss till verkligheten och det håller jag med om men förmodligen har vi olika syn på livet. Jag lever här och nu medens hon lever 20 år före sin tid. Hon tycket det var urgulligt att tatuera någons namn men som hon uttryckte det så ska man hålla sig till verkligheten och den dagen vi gör slut är det inte lika kul, men hallå sweet jag och Tobbe har varit tillsammans i 5 år och jag lever inte med den inställningen om att det ska ta slut, och skulle de nu vara så att vi gjorde slut är det inte värre än att han tatuerar över de. När det kommer till mina diamanter så är jag fortfarande någon som lever i nuet och jag kan lova er att jag har andra tatueringar som är sjukt mycket fulare än diamanterna, men som sagt jag ångrar inget och vist dom sitter där dom sitter men om jag nu inte blir nöjd så fixar jag bara till dom det är inte svårare än så. Men med detta kan vi ju bara konstatera att denna lovely lady har ett rätt fattigt liv.

Kommentarer
Postat av: Natascha

Hej igen! Jag antar att det är mig du skriver om/till? Jag menar absolut inget illa med det jag skrev! Men bara för att man lever i nuet betyder det verkligen inte att man behöver gå runt med dåligt gjorda tatueringar. Om du har några som är sämre gjorda än dem, to bad for you! DET är anledningen varför jag inte gjort mina i någon billig källare.



Du lever verkligen inte i nuet, inte som du visar oss läsare. Hus, bebis? You name it!

Själv lever jag i nuet, frilansar inom media, gör vad jag vill, när jag vill.



XoXo//Nat von J

2009-07-27 @ 00:51:55
URL: http://www.nattstad.se/natascha
Postat av: Andréa

Sv: Ja vi kan absolut följa varann på Bloglovin :) Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig!

2009-07-27 @ 12:35:59
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

se såna dumma jäkla kommentatorer som rondellhundar.. vi bara kör runt dem och deras negativitet.. You go girl!

2009-07-27 @ 16:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0