Renovering

Detta fula bor köpte jag på tradera för 1 kr, hämtade här i Kalmar.



Men med en slipmaskin



Och lite spackel så kommer de bli kanon



Imorgon ska jag åka tillbaka till pappa och grundmåla allt, Det ska bli svarta ben och svart underede med en vit halvblank bordsyta.






Efter de att bordet är klart så ska jag börja med stolarna. Dom ska också slipas ner och spacklas, jag ska måla dom vita och klä om sittdynorna. Jag ska ni sätta mig med stoff ocg stils katalog och kolla efter ett bra stolsdyne tyg.

 


Kommentarer
Postat av: Mackan'Z

Texten på ditt fina inlägg får mig osökt att tänka på Askungen i filmen med samma namn då hon berättar vad och hur hon ska göra med sina fina balklänning. Bordet kommer bli kanonfint Majset!!

2009-07-12 @ 18:43:52
URL: http://orsaktillextas.blogg.se/
Postat av: Maja

Ha ha ja det tar du rätt i. Men jag tror faktiskt de kommer bli ur snyggt. jag har lite andra renoveringsplaner inför hemmet så jag är på g nu ;)

2009-07-12 @ 18:57:01
Postat av: Maja

Ha ha ja det tar du rätt i. Men jag tror faktiskt de kommer bli ur snyggt. jag har lite andra renoveringsplaner inför hemmet så jag är på g nu ;)

2009-07-12 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0