Peugeot 205

Jag är nu ägare till en peugeot 205. En skruttibangbang från 91. Går kanon och utan anmärkning på besiktningen, eller jo det var ett, ena baklyktan var trasig vilket är åtgärdat men i övrigt inga fel. Och för 4000 så tycker jag att de är rätt överkomligt. Jag har fått min andra bil såld till Larry för 2000, den behöver få nya bromsbackar men i övrigt inga fel vad jag vet, ska skattas och besiktas i september, och handy man som Larry är så tror jag han fixar de galant. Efter bilköpet så körde jag hem min nya pärla och inväntade besök från Tina och Eddie. Vi lagade lite mat, fikade på en kladdkaka jag bakat med mini marschmellow på. Efter att Tina och Eddie åkt så tog vi den nya bilen för att köra förbi mamma och Lasse, dom ville ju självklart se tillskottet och hälsa på Bob som dom inte träffat på länge. Ne dags för sängen nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan va gottttttt, jag vill ha nu! Har inte ätit på 3 dagar!

2009-07-15 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0