Onsdag

Jag börjar snart jobba och borde egentligen kasta i mig frukosten, men här sitter jag i godan ro och äter risifrutti och dricker mitt kaffe. Sitter och funderar över vad jag ska göra med mina naglar. Har ju slutat bita och efter otaliga försök så brukar dom gå av, jag tror egentligen inte att dom är för tunna utan mer att dom går av för att jag pillar och pillar, är inte van vid att få skit under naglarna och måste nu frenetiskt pilla bort all skit och detta tär nog rätt mycket på mina små stumpar. Jo förresten så ska vi ut i skogen efter jobbet och plocka blåbär med Tina och Eddie, jag och Tobbe hade sedan länge bestämt att vi måste plocka blår bär och det är äntligen dags. Ne dags att börja jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0