Jobb jobb och åter jobb

Idag är det jobb som gäller, efter mitt riktiga jobb så ska jag åka iväg och införskaffa mig de sista till Lemmys terrarier. måste säga att det dragit ut alldeles förläng, nu måste jag få tummen ur och göra klart de så han kan flytta in, och jag kan lova er att två terrarier tar alldeles för mycket plats med tanke på att de han har nu är 120 B 180 H och 90 D och det nya terrariet är 200 B 200 H och 100 D så ni kan ju tänka er hur det ser ut i vårt vardagsrum. Kommer bli en lättnad när de gamla är borta. Så ikväll ska det shoppas färg, penslar och roller och sen är det bara till att börja måla. Har ju hur mycket idéer som helst nu, har massa saker jag ska tillverka och jag lovar att lägga upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0