hej hej hallå

Efter jobbet cyklade jag till pappa och grundmålade alla delar till bodet, de vill säga 1 bordsskiva och 2 iläggsskivor plus 4 ben och ett underede. Det var många delar men det gick rätt snabbt. Nu ska jag bara införskaffa mig svart och vit halvblank färg tillsammans med en Roller, sen kan jag slutföra arbetet med bordet och fortsätta på stolarna. Förresten så är jag inne på att köpa en ny sängstomme, vet inte vilken de blir Tobbe är inne på Malm från IKEA i ekfaner och jag är inne på en som heter Hemnes också den från IKEA dock den i svart. Jag är egentligen emot svarta möbler då det blir så j/%&¤a dammigt, men tror att den kommer bli bäst när jag har fått iordning sovrummet som jag vill ha de, de ska gå i färgena svart, vitt och turkost. Köket ska gå i svart, vitt och gult, eller möjligen svart, vitt och rött. Tror jag mer känner för svart vitt och gult men jag får prata ihop mig med hjärtat så löser vi nog de till de bästa.

Kommentarer
Postat av: Daisy

De kommer bli kanon både i sovrummet och i köket. Miss you

2009-07-13 @ 22:04:00
Postat av: Franz

Du kommer att få det jätte fint hemma, När ska ni köpa hus då ;)

2009-07-14 @ 11:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0