Frivillig?

Just nu sitter jag och Tobbe vid vars en dator i samma rum och det känns lite slött vill jag lova. Tobbe har fastnat i något jädrans spel på facebook, själv sitter jag bara och slötittar, Bob ligger vid min sida och JA han ligger i sängen vilket han ALDRIG annars brukar få, och jag är väl medveten om att jag kommer få lida för detta senare. Sitter och Kollar runt lite på kläder, letar inspiration till en ny kollektion. Jag satt idag på jobbet och blev förbannad på mig själv för att jag inte syr så mycket längre. Så detta måste de bli ändring på, tyvärr är det svårt att göra mönster på sig själv då man inte kan prova in och göra alla ändringar man behöver, så finns det några frivilliga i Kalmar som kan tänkas ställa upp med sina kroppar så hojta till. Storlek på kroppen spelar ingen roll mitt uppdrag är att få alla typer av kläder att se bra ut på alla kroppsformer.

Jo för resten så fick jag en fråga innan om vart jag har pluggat, så om ni trycker på bilden så kommer ni till skolan jag studerade på, jag pluggade Mönsterkonstruktion, modeteckning & design.


Kommentarer
Postat av: Hannaa Cramer

du får gärna använda mig som modell om du vill sy något =) KRAM

2009-07-28 @ 11:23:45
URL: http://rockparet.blogg.se/
Postat av: Charlotte

jag ställer upp :P

2009-07-28 @ 13:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0