Outfit

Det har varit en seg och lång dag, men mitt humör är ändå på topp. Lyckades byta mitt sena pass imorgon så jag slipper sluta 21:15 och får gå 19:00 istället, inte helt fel så tack Sofia för detta byte. Dagen gick smärtfritt och träningen lika så, jag var på gymmet 1,5 timmar. Och nej jag tränade inte så länge men det var lite väntetid för löpband och alla andra maskiner, jag körde 15 min i rask takt på löpbandet och 40 minuter på maskinen där du rör ben och armar (känner verkligen att jag måste ta reda på vad maskinen heter) Cyklade sedan hem, Tobbe höll på med maten och idag blir det falukorv i ugn med potatismos, och så har hjärtat köpt glass till mig som jag ska äta senare ikväll, mumms. Jag har fått ett sjukt sug av shopping, och längtar till helgen och hoppas innerligt att jag kan ta mig in till stan en liten liten stund innan städningen och gästerna.

Dagens outfit
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

crosstrainer tror jag maskinen heter ;-) åtminstone på mitt gym..

2009-02-03 @ 21:25:18
Postat av: Anonym

jisses maja vad smal du blivit!!

hälsningar från finland! :)

2009-02-03 @ 21:30:32
Postat av: Elsa!

Jävla snygg tröja du!

2009-02-04 @ 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0