Ursäkta kungasläktet, jag är en skam för mänskligheten.

Jag får börja med att be om ursäkt till kungasläktet, jag tog fel på Viktoria och Madelene, Klart jag viste att det var Viktoria som förlovade sig och INTE Madelene, jag som till och med såg hela ceremonin, men högst motvilligt var det, det var Tobbe som tvingade mig då han ansåg att det var historiskt. Min dag började med att jag nästan försov mig, hade ställt klockan på 06:30 vaknar och tror att jag ställer den på snooze men vaknar sedan i chock klockan 07:15 och inser snabbt att jag börjar jobba om 30 min, jag som skulle ha duschat och cyklat till jobbet men icke fick bli bilen dag igen, Jobbet gick bra trots att morgon började i katastrof. Slutade 16:15,skyndade mig he, hämtade Julia som skulle på teater och satte mig i bilen igen, lämnade henne i stan vid teatern och körde vidare till pappa, pussade och kramade lite på mina käraste små syskon. Pappa bjöd på mat, denna utomordentliga måltid bestod av bake-off burgare med sallad och dressing. När klockan närmade sig sju så var det dags att hämta Julia och vi begav oss hem. Precis när jag kliver innanför dörren så kommer jag ihåg vad jag glömt, Lovade ju Tobbe att köra MC driven och köpa en burgare till honom, så det var bara till att sätta sig i bilen igen och när jag ändå var vid Maxi passade jag på att sätta över pengar på ICA kortet och samtidigt handla mat till djuren. När jag äntligen var hemma igen var klockan 20:30. Men efter en stressig dag slutade den bra, Tobbe hade köpt en bukett tulpaner till mig, han vet hur han ska få mig knäsvag, jag älskar blommor och jag älskar Tobbe. En till glad nyhet var föresten att vår käraste Marcus kommer ner från Stockholm och spenderar helgen med oss, imorgon blir det bara mys och på Lördag blir det spelning i Nybban. Nu ska jag snart in i duschen och sedan krypa ner i sängen.

                   


Kommentarer
Postat av: kikki danielsson

hmm.. maj lille maj! Hur motvillig var du egentligen till att bejaka det kungliga tillkännagivandet?? haaaaaaaaa.. haaaaaaaaaaaa?? hihii.. en fågel viskade i mitt öra att du var svår att få kontakt med under detta historiska ögonblick! ;) (d e fult att ljuga!)

2009-02-27 @ 00:08:46
Postat av: Hannaa

Viktoria, Madelene... båda prinsessor, same shit different names :P hehe inte lätt alltid.

Vad är det för teater Julia går på, triangel teatern? vad sött med att köpa blommor till dig... ha en trevlig helg KRAM

2009-02-27 @ 11:37:15
URL: http://rockhannaa.blogg.se/
Postat av: mack tha kniv

Oooohhh Majset! Tack för omnämnandet i din blogg! Syns snart!

2009-02-27 @ 16:09:49
URL: http://orsaktillextas.blogg.se/
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-27 @ 16:15:51
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0