Störtlopp

Äntligen helg. Idag ska vi ut till Lindsdal och dammsuga ut bilen och tvätta den. Igår bytte vi olja och filter, oljan var kol svart och efter oljebytet gick den som en klocka. Tror att vi ska förbi Jocke och Sabina idag också när vi ändå är i Lindsdal och snurrar. Vi sitter i soffan och Tobbe kollar störtlopp och jag bränner skivor. Vi väntar på Tobbes föräldrar som ska kolla lägenheten. Det är verkligen skönt att bara ta det lugnt på helgen och jag saknar inte utelivet för fem öre, men vist när våren kommer och alla uteserveringar öppnar börja det rycka i öltarmen och jag vill inget hellre än att sitta på Krögers med en ölhink. Nu ska jag lägga mig hos Tobbe och mysa lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just for the record.."störtlopp" ;-)

2009-02-07 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0