NOoooT


Super skön dag vill jag lov, Vaknade 09:45 åt frukost i lugn och ro, Tobbe ringde då han var på väg hem så vi han ses en liten stund innan det var dags för mig att cykla iväg och träna, tränade mellan 10:15 och 11:45, duschade och sminkade mig, men det stod en heldrös av tonåringar i omklädningsrummet och jag fick snabbt ta en plats vi spegeln. Provade min nya foundation och puder som jag införskaffade mig igår och båda var mycket bra, jag är alltid lika nervös för att man ska ha köpt fel nyans och ton. Väl klar så cyklade jag till jobbet åt lite innan jag började. Men nu kommer det bästa av allt jag jobbade bara från 12:45-16:15 hur skönt är inte de? Cyklade hem efter jobbet, maten stod serverad när jag kom hem, korstroganoff och ris mums, han kan den där Tobbe. Efter maten tog vi bilen, tankade lite och körde sedan vidare till bauhaus, skulle köpa primer till terrariet men då det var dyrare än vad det var på maxi så får vi allt vänta. Tog en sväng på IKEA när vi ändå var i dom trakterna sedan vidare till rusta för att köpa duschtvål. Väl hemma så satte vi oss i soffan och kollade tv, nu spelar Tobbe tv-spel och jag bloggar, en kväll som alla andra vill säga , ne riktigt så illa är det inte. Ska sätta mig ner och sammanställa allt vi behöver införskaffa oss så som stängstomme, gardiner, matta, kuddar och massa massa annat, tur att man har en fet Telia lön he he. Shiit jag kommer bara på mer och mer saker vi måste ha, och jag kan lova er att Tobbe kommer känna lika starkt för detta som jag NOoooT. Ne nu ska jag gå och shave:a mina ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0