Läderlappen.

Tack för uppmärksamheten på bloggen med stavningen, men mitt Works program tar de ord den vill om man är lite snabb på tangenterna så istället för t.ex. Lindsdal så blir det lindstal men det kan jag leva med, får helt enkelt bli bättre på att läsa igenom. Nog med ursäkter. Igår var det fullt upp hela dagen, jag Tobbe och Henke var runt och fixade lite saker till bilen, ny klädsel till sätena och så åkte vi ut till LindsDal för att tvätta och städa ut den. Den blev mycket fin när allt var klart. Henke blev hungrig så vi tog en sväng i MC driven men jag hade en halv pizza i kylen hemma så för mig var det bra. Vi körde hemåt, jag värmde min halva pizza och Tobbes fjärdedels pizza. Vi la oss i soffan och kollade lite film. Vi skulle sedan vara hos Sabina och Jocke ca 17:00 17:30, även där blev det pizza fast med rollokanter, och för er som inte vet vad rollokanter är så kan jag allt ta och berätta de, det är pizza med inbakad ost i kanterna, mums. Men även där blev det bara en halv, men denna gången tar jag inte andra halvan idag utan jag fryser in den, kan ju inte äta pizza tre dar i rad. Jag vaknade idag vid 08:30, gick upp och brände en film och inte vilken film som helst utan Batman the movie från 1966, jag verkligen älskar Batman och Modesty Blaise från 60-talet. Tyvärr finns det ju inte så mycket film med just Modesty Blaise utan mer serietidningar men man får vara glad med det lilla man får. Batman är inget utan Robin, Gåtan, joker, kattkvinnan och pingvinen, det är Batman de. Alla "vapen" har så sjuka namn typ läderlappssprayen, allt heter något med läderlappen. Tobbe vägrar att kolla på dessa filmer med mig, han sitter istället i sovrummet he he. Efter filmen ska vi åka till maxi och handla då det är den kommande veckan som vi har Julia, sen förmodar jag att vi ska hämta Julia i Läckeby hos en kompis. Nu ska jag fortsätta med filmen så jag inte missar handlingen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0