Hej hej hallå bloggen

Hej hej hallå bloggen

Denna dag har varit lika bra som alla andra dagar. Började med att jag hade sovmorgon till 08:00. Började jobba 09:30, tog min morgon kaffe och så var dagen igång. Det knallade på bra och vid 15:30 fick jag för mig att be om 2 timmars ATK (arbetstidsförkortning) och tro det eller ej men jag fick det beviljat, det har varit sjukt svårt att få ut ATK,  jag jublade när jag fick upp ändringen i schemat. Så jag flydde fältet vid 16:00, tog cykeln till gymmet där jag körde 20 min på crosstrainern och sedan styrka efter styrkan blev det 20 min till på crosstrainern. Efter gymmet cyklade jag hem och här sitter jag nu i soffan med datorn i knät. Ska snart ta av mig mina svettiga kläder och lägga mig i badet och kläderna i tvättmaskinen. Jag tycker jag har fått in träningen bra i min vardag och nu känns dagarna då jag inte träna lite tomma och jag får lite smått ångest om jag inte tränar. På tal om något helt annat så är jag väldigt glad över alla besökare, det har verkligen gått uppåt nu för bloggen och idag har jag haft hela 390 stycken unika besökare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0