Halvdag som slutade med övertid

Jag var sten säker på att jag började 07:45 idag, kommer till jobbet, stänger på datorn, öppnar upp alla program och inser till min förvåning att jag inte börjar förens 09:30. Kändes lite konstigt att jobba övertid från 07:45-09:30 börja mitt ordinarie pass 09:30 och slutar 14:00 då jag har halvdag, först begära halvdag och sedan jobba övertid???? Hur tänkte jag där. Vid 14:00 så åkte jag till stan och införskaffade mig en A-formad randig tröja på Vila. Gick vidare till Stadium och velade om jag skulle köpa en ny sport-bh , jag provade en Nike BH som satt riktigt dåligt, men precis när jag klev ur provhytten så såg jag en rea hylla och mina ögon faller direkt på en sport-bh, jag provar den och den sitter kalas bra, och när jag tittar lite nogare så ser jag att det var halva rea priset så från att kosta 499:- betalade jag 99:-, så det var inte så mycket att fundera över. Gick vidare för att hitta en foundation men orkade inte leta just då så jag tänkte att jag fick ta det till helgen,. Jag cyklade vidare till nautilus, bytte om och satte på ipod:en på högsta volym och började min träning. 30 min på en maskin där man sprattlar med både armar och ben, 20 min på löpbandet i rask takt. Körde sedan mina maskiner och ökade vikterna på alla, och även när jag var klar kände jag att jag hade mer att ge, så imorgon blir det just mer. Och imorgon börjar jag 07:45 och det är jag säker på. Sitter och kolla lite på olika hemsidor om en ny kamera, men jag får vänta tills nästa månad, har ju redan lagt undan en del denna månaden till en bil, kan ju inte köpa allt på samma gång. Nu ska jag lägga undan datorn och packa träningskläder tills imorgon.
Bilder från helgen kommer snart.

PS; Dessa hörlurar vill jag ha, ge mig nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0