Casio s10

Det har hänt mycket denna tiden jag varit borta från bloggen. Jag orkar inte berätta allt men lovar att informera om det viktigaste. Förra veckan var jag rätt sleten och trött, hade utbildning på jobbet i stadsnät och fiberlan, mycket information och mycket att ta in. Men jag vill nog säga att jag hängde med rätt bra ändå. När det var fredag och kväll tyckte Tobbe att vi skulle på konsert i Läckeby på Daltons MC klubb, Ea skulle spela med ett av sina band (kurt olvars rebeller) och så spelade även rövsvett. Men jag kan säga att jag inte var på topp men Tobbe bönade och bad att jag skulle köra och vad gör man inte för den man älskar, dock tror jag det hade varit roligast för alla om någon annan hade kört för jag var så trött och sur. En liten parantes för lördagen den 21/2,

vad tror hon egentligen? Efter 100 försök att förstöra så tror hon på allvar att han skulle svara, det finns bara ett ord fru naiv. Lördagen gick och vi gjorde inget speciellt, jag körde till Lindstal för en träff med Sabina och Elton, Jocke var också hemma och höll på att bygga om tvättstugan till groventré. Jag hämtade sedan Tobbe och Henke som var hos Zugge och vi åkte då hem för att kolla melodifestivalen. Ny vecka och nya tag. Träffade Emmy; Lucas och Tina innan jobbet igår, träffen ägde rum hos Emmy och Lucas. Mycket trevligt och mysigt vill jag lova. Lucas hade blivit så stor så stor och söt som få. Jag började jobba 12:45 och slutade 16:30, hade ju en halvdag igår. Vaknade i morse och ville inte verkligen jobba och då hände det som aldrig sker, min chef ringer och säger att jag inte behöver komma till jobbet för det har brunnit på Telia i vilorummet, förmodligen är det en anlagd brand och jag blir sjukt nyfiken på vad som händer och sker. När jag fick detta besked ringde jag pappa, vi hade bestämt igår att vi skulle kolla en kamera, imorgon är det ju ny lön och jag ska införskaffa mig en ny kamera. Jag har bestämt mig för en Casio s10. Den har fått bra i test och jag tror den passar mig och mina behöv. Så imorgon efter jobbet är det jag som åker till media markt för att införskaffa en Casio s10. Imorgon är det jobb som gäller om all rök är borta ur lokalen vill säga, men det tror jag. Till helgen blir det spelning i Nybban, Perkele spelar och det är inget vi får missa. Nu ska jag ut och gå och invänta lönen.


Kommentarer
Postat av: Hannaa

hääääääj Maja!

Du är utmanad på min blogg :P

Så Ea spelar i kurt olvars rebeller (vilket namn föresten på bandet, hehe) där har min pool-jobb-kompis spelat förrut (jocke) vet inte om du vet vem de är, emil vet, han är typ 40. Du verkar jäktad, men kanske att vi kan ses ngn gång i mars? utgång då kanske, jag fyller år den 18... kanske nån helg efter där? puss kram

2009-02-25 @ 10:35:07
URL: http://rockhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0