Äntligen Fredag

Känns som det var nyss jag skrev ÄNTLIGEN HELG. Veckorna går sjukt fort och jag hinner nästan inte med. Har inte gjort så mycket idag, jobbat, handlat varit på plantagen och införskaffat mig två orkidéer, Skjutsat och hämtat Julia på disco, mellan landat hos mamma och nu äntligen hemma, Var och hämtade Mr Räffs väskor vid stationen, han och Ellen sover i natt över hos mamma och vi hoppas på att han vill spendera morgondagen med oss. Måste säga att jag är sjukt nöjd med min kamera och ska använda den flitigt, ska försöka hålla er uppdaterade med bilder. Nu har jag inte tid att skriva mer, tänkte krypa ner hos Tobbe i soffan och kolla tv.


Ps, det är Fredag och jag bjuder på denna smickrande bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0