Älskade Symaskin

Shiit va halt det var idag, var ju sladd i varenda kurva ju. Efter jobbet så körde jag till pappa, meningen var egentligen att jag och Anna skulle ut och gå, men vädret ville inte riktigt vara med oss, så det fick bli en kaffe och macka, vid 19:30 så körde jag in pappa till stan, han skulle kolla fotboll, Sverige - Österrike på O´learys. Imorgon och på Fredag har jag fripass då jag jobbar helgen. Jag och Tobbe ska åka till mormor och äta frukost imorgon, det är ju en bit att köra så jag hoppas inte det kommer för mycket snö under natten och att de inte fryser till. Nu när jag ändå är ledig på Fredag så ska jag te me tusan se till att börja sy igen, sybordet är uppe, jag är ledig och tyg finns hemma, jag har ingen ursäkt i världen som kan hålla. Ska nog ta och sy mig en kjol eller klänning. Kom på att jag har pratat en del om att jag syr men har aldrig lagt upp en bild på något, är i och för sig dålig på att ta kort på saker jag gör och måste bli bättre. Orsaken till varför jag inte tar kort är för att jag aldrig riktigt blir nöjd och finner alltid saker jag skulle kunnat göra annorlunda. Men i fortsättningen ska jag börja ta mer kort och sluta vara så extremt petig. Här kommer lite bilder på en brudklänning jag sydde samt en av mina finaste symaskiner.


Kommentarer
Postat av: mack tha kniv

fan va grym du är majset!

2009-02-11 @ 22:38:56
URL: http://orsaktillextas.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt! men jag vill se bilderna större! :)

2009-02-18 @ 15:53:24
Postat av: tess

snyggt! men jag vill se bilderna större! :)

2009-02-18 @ 15:54:07
URL: http://meandmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0