Söndag

Ligger just nu i min säng på min spikmatta och hoppas på natt mina axlar ska bli bättre, tror att jag sitter och spänner mig på jobbet så jag får värk. Men idag har jag och mamma åter igen varit på hansa city, personalen där ute tror nog inte jag har något liv, men jo de har jag, dock hittar jag inga snygga kläder så jag får ju leta och leta och då kan det bli några vändor i alla butiker, men idag hittade jag faktiskt en mycket fin klänning på MQ som jag tog med mig hem den kostade 499 kr och kom från 365 sunshines, den var marinblå med vita prickar, den blir perfekt till nästa helg, samt att jag införskaffade mig ett par helt vanliga svarta "finare" skor, jag fick nog av höga pumps i helgen ha ha .


Kommentarer
Postat av: tobbe

jasså du hittade skor också??

2009-12-09 @ 10:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0