it´s a live

Shiit insåg just att det var sjukt länge sedan jag bloggade, jag har verkligen inte haft tid och har inte heller haft lust, jag har både hunnit med att fylla år, fått mina nya glasögon och fått en fet lön. Jag har alltså inte gått under jorden utan bara haft väldigt mycket att göra. Annars är allt bra och jag/vi mår toppen. Imorgon blir det utgång och vi ska kolla på Mustasch som spelar på palace i kalmar så peppen är hög inför imorgon och helgen. På tal om helger så har jag verkligen fullt upp, denna helgen är det spelning nästa helg ska vi iväg med jobbet och bo på hotell, helgen där efter så är det fest hos min kära kusin och heltgen efter de är det JUL....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0