Hysteriskt

Idag är det först jobb som gäller för att sedan övergå till rock´n roll. Igår efter jobbet så skulle jag åka i panik till systembolaget för att sedan ta mig vidare till hansa city, jag tänkte under en kort sekund att jag skulle hitta en snygg party kjol men icke, antingen är det jag som är kräsen eller så är modet helt åt helvete. Jag tror på det sista, det fanns lixom inget mellanting, det var allt eller inget, antingen en hysterisk paljettkjol eller en vanlig jeanskjol. Jag fick nöja mig med ett hysteriskt nagellack i rosa och ett super sött halsband i form av en rosett med massa massa små rosa strasspärlor. Så ikväll är temat svart, rosa och rocke´n roll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0