Hur tänkte jag nu?????

Har precis kommit in i värmen igen. Jag mitt pucko trodde att jag kunde ge mig ut och springa efter en portion köttbullar, potatis och sås och dess utom i en elak kyla, kändes som mina luftrör och lungor frös till is. Men jag låter maten smälta lite för att sedan ge mig ut på nytt fast med en sjal över munnen så det inte blir så fruktansvärt kallt. Jag och Tina har också hunnit med att handla inför morgondagen vi bestämde oss för att ha en förrätt med getost och färskost på snittar som grillas i ugnen för att sedan få lite honung över sig, till huvudrätt blir det hasselbackspotatis och oxfilé och sist men inte minst så blir det polkagrispannacotta. Det kommer nog bli en trevlig afton och som jag skrev tidigare så hoppas vi på ett nytt trevligt år.Hur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0