Julafton

Julafton började hos mamma och slutade hos pappa.


Tobias i mammas och Lasses kökssoffa


Bob och Ebba


Jag och Tobias


Jag och Ebba


Elof goes crazy


Pappa och Anna hade kämpat för att få utbyggnaden klar till julafton och de sista som kom upp på väggen var en text av Peter Lemarc


Ebba och Elof


Syskon på hög


Och tomten var ingen mindre än Tobbe


Elof tappade hakan när tomten kom


Elof fick ett nintendo DS och var överlycklig


Vilja fick ett par lackskor




Far och dotter


Av mig fick pappa Pluras kokbok


Elof hade gjort en godisskål till mig som jag fick som julklapp :D


Julmat


Jag och Elof


Geek Tobbe



Alla systrarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0