Sjuk?

Dagen har varit fruktansvärd, jag känner mig sjuk och är inte alls pigg. Nu sitter jag i soffan ny duschad och kollar på tv, Tobbe är på föräldramöte med Julias nya klass, hon har ju börjat 7:an och allt. Jag var på posten tidigare och hämtade två par nya skor, så roligt och dom ena har ni ju redan sett, dom svarta lackskorna med kilklack riktigt fina på, så dom får det nog bli imorgon om det inte regnar. Jag berättade ju tidigare i ett inlägg att jag håller på att dietat, och resultatet av första veckan är 4 kg. Jag tror i och för sig att jag kommer stå stilla nu i några dagar, men jag räknar med 10 kg när jag är klar.


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Åh tack :D Hon;)

Har du bild på din vovve? :D

2009-08-31 @ 19:48:09
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Hannaa

jag är med sjuk, halsont och förkyld, lite orkeslös... är de samma för dig?

2009-09-01 @ 22:02:32
URL: http://rockparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0