Lampor

Har nu beställt en keramisklampa och en lamphållare för keramiskalampor upp till 300 W, detta gick på närmare 800 rikstaler, men jag hoppas nu verkligen att det blir riktig varmt i terrariet. För er som aldrig ägt en leguan kan jag lova att de är ett jädrans pyssel med värme, ljus och fukt. Dom ska ha UVA och UVB, 38 grader på solplatsen och 25-28 i övrigadelar av terrariet, en luftfukighet på 70-80% och få detta och stämma överens är rätt svårt kan jag lova.
 
Klicka på bilderna så kommer ni till internetshopen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Såg att du hade lämnat en kommentar om mina tofflor på min gamla blogg :-) Mönstret kommer ifrån boken Tildas hus, där finns en massa roliga mönster. Kul att du gillade dom :-)



Mvh Nina

2009-08-25 @ 09:42:36
URL: http://www.lillebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0