Höst

Idag är det ett riktigt höst väder, och jag längtar lite till hösten faktiskt, vist inte till de regniga och blåsiga dagarna utan mer till det varma och soliga dagarna. Jag är snart arbetslös och funderar en del på vad som nu ska förgylla mina dagar. Jag ska nog ta mig i kragen och börja sy igen, det börjar ju bli pinsamt att jag bara skjuter upp det, men sen har jag all tid i världen. Och idag när jag kommer hem så MÅSTE jag sätta mig ner vid sybordet för att sy in ett par byxor åt pappa och sy i ett blixtlås i Hannaas jacka, pappa har varit på mig nu i flera veckor. Måste bara köpa röd tråd först. Sen ska jag också sy ett par tofflor till Vilja som i måndags började sexårs, hon måste ju ha ett par värmande tofflor på fritids golv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0