Helgen

Det har verkligen varit en kanon helg i Figeholm. Vi har haft strålande väder. Skönt att vara mitt ute i ingemansland, där man slipper träffa andra människor än dom man åkte dit för att träffa. Skönt att slippa klä upp sig och bara vara. Det var lite tråkigt att Mankan och Tobbe inte fick igång båten, för en fisketur hade jag gärna tagit, tror faktiskt att jag ska införskaffa mig ett kastspö. Nu har jag en vecka kvar och sen har jag semester i 2 veckor det ska bli fantastiskt skönt kan jag lova. Vi har lite inplanerat bland annat så ska vi på kräftskiva till Sölve nästa helg, Jag, Tobbe, Tina och Danne och så tror jag att Nenne, Henke, Larry och Sanna ska med, men vi får se., kul kommer det bli i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0