Fullrulle

Jag ar varit dålig på att uppdatera. Men jag har haft fullt upp med annat. Vi har firat Julia i måndags och i tisdags så kom min kusin från Helsingborg helt oväntat, mycket trevligt att han kom. Igår började dagen med att vi gick en runda på stan med Julia, hon hade fått massa presentkort som hon vill handla upp. Det blev massa nya kläder så när vi kom hem fick hon allt ta och rensa ur garderoben från gamla kläder. Vid halv 3 så åkte jag och hämtade Olof. Vi åkte hem till mig och Tobbe och lagade lite mat. Efter maten satt alla helt dyngsura av svett, det var så varmt så vi bestämde oss för att åka och bada på Öland. Vi ringde Tina och Danne som självklart också var på. Tina hade med sig sin son Eddie och Danne hade så klart med sig Elsa. Efter badandet så åkte vi hem och kollade 3 avsnitt av Varuhuset. Ne nu måste jag hoppa in i duschen, ska snart möta upp Hannaa inne i stan för en fika..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0