Bennys husvagn

Olidlig trötthet. Efter en natt med lite sömn och mycket alkohol får jag nu lida för min dumhet. Vi hade verkligen super kul hos Sölve, tyvärr fick ambulansen komma dit och hämta en kille som ramlade in i en glasruta, det mest komiska var att han var den enda som var nykter och att ambulansföraren var min kusin, inte så otippat då hon har de distriktet. Men jag sa redan från början att Irländsk julafton var en lek för idioter, det ska mycket till för att få mig med att leka eller dansa runt midsommarstången och jag tror faktiskt att det var sista gången för Stefan också, det slutade med 26 stygn för hans del. Men summan av kardemumman var att bortsätt från olyckan så var det kanon kul. Men det bästa var att vi fick bo i Bennys husvagn och att Tobbe och Danne vaknade upp klockan 04:00 och satte på den feta stereon i husvagnen, detta borde ha filmats, jag dör av skratt.


Kommentarer
Postat av: Hannaa

INTE BENNY KLANGSÄTER HOPPAS JAG :p

2009-08-10 @ 16:56:59
URL: http://rockparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0