Tisdag och snart 4 dagar ledighet

Det är konstigt hur snabbt veckorna går. Imorgon är det redan onsdag och så är det bara torsdag kvar att jobba, sen 4 dagar ledigt, riktigt skönt. Och det bästa är att det ska bli upp till 18 grader. Jag var precis ute med Bob och jag måste säga att han är fantastiskt duktig på att gå i koppel för att bara vara 9 veckor. Vi gick en kort runda, han följde min högra sida fint, lite gnäll men det ignorerade jag. I övrigt så har jag gjort ett nytt mönster till Ebbas klänning och hoppas på att det passar bättre denna gång. Nu ska jag sätta mig och göra ett födelsedagskort till Elof som faktiskt fyller 4 år idag. Så ett stort grattis till min finaste lille bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0