SKA

Även idag fick jag ATK (arbetstidsförkortning) 10 min efter jag slutat så sitter jag på balkongen hemma och ta mig en 3,5. Med Henke och Tobbe. Bob var i full gång med att tigga godis och sova. Det är fortfarande sol och det känns sjukt bra att det är fredag. Klockan är 18:00 och det är fortfarande varmt, Jag sitter och bläddrar i spotify och lyssnar på Bad manners, det är så 2002 för mig. Hela sommaren 2002 så åkte vi runt till olika festivaler och lyssnade på SKA. Bad Mannes, The Liptones, The Specials, och the skeletones. Det finns verkligen mycket bra SKA. Ne nu ska jag umgås med killarna.


Kommentarer
Postat av: karro

SKA är grejen ;D

2009-04-03 @ 18:08:31
URL: http://storp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0