Lycka

Idag är min första kväll på jobbet på sjukt länge, Jag jobbar till 18:45 och sen är det raka vägen hem för att åka iväg och handla. Jag pratade med min finaste vän Marcus idag, han är ju "tyvärr" bosatt i Stockholm istället för Kalmar, men han kommer hem under sommaren, des utom kommer han hem i slutet av maj för att gå på Ebbas student vilket är väldigt kul. Marcus kommer alltid vara en del av min familj och vi saknar dig så. Jo det jag skulle komma till var att jag har suttit och funderat på något att göra under sommaren som tex hyra en stuga på Öland eller hitta på något annat kul. Marcus var självklart på som vanligt. Jag pratade med Tobbe om detta och då gjorde han ju mig uppmärksam på att hans syster och hennes sambo har skaffat en sommarstuga i Oskarshamns skärgård som vi säkert kan låna för en peng. Det vore ju Toppen och hur mysigt som helst. Jag hoppas också på att min finaste mamma kan ta hand om Bob mellan den 29-30 Maj då det är rasslepunk, och dit måste vi ju åka för det kommer många bra band i år också. Och självklart så blir det ju Helsingborgsfestivalen i år också, förra året var Helsingborgsfestivalen helt klar det roligaste under den sommaren, vi åkte färjan mellan Helsingborg och Helsingör, drack öl och hade det kanon. Vi hoppade av i Helsingör och gick till slottet, satt där i flera timmar och hade det verkligen super. Tror att Ellen, Tobbe och Krisse tycker samma sak, eller det är jag säker på att dom gör. Jag längtar verkligen till sommaren och semestern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0