Lovely

Idag har jag funderat över vad jag ska göra för att få bort dom sisat 15 kg. Jag vet egentligen vad som bör göras men att få slag i sak är inte lika lätt. Som jag skrev i tidigare inlägget så är jag bäst på att skjuta upp saker. Som min fina vän Tina alltid säger,

- Jag är en måndags bantare.

Jag tänker varje helg att på måndag då gäller det då ska jag ta mina kvällspromenader eller dra till gymmet, äta sunt och rätt men jag är seriös i ca 3 dagar sen glömmer jag vad jag håller på med och bryter då rutinen, så om det är någon som har ett förslag på hur jag ska hålla i detta utan att bryta rutinen, för mig är det allt eller inget, det funkar inte med en dag i veckan utan allt ska bort, så skicka gärna idéer om ni har några. Men som vi alla vet så är ju träning och rätt mat det ända rätta.

Ikväll är jag och Bob själva hemma, Tobbe är hos Nenne och kollar fotboll. Jo förresten så var vi ju hos veterinären med Bob idag han var super duktig. Veterinären kollade på Svullnaden vid svansen, vi fick en salva utskrivet. Veterinären trodde det skulle försvinna med salva och klorhexidin, om huden skulle börja spricka så skulle vi smörja med helosan. Men om det inte försvann så kunde det vara en tumör och det är något jag inte hoppas på, men jag frågade veterinären vad som hände om det var en tumör, men hon sa att det brukar aldrig vara några problem att få bort, det kan till och med vara så att tumören kan försvinna av sig själv, jag hoppas allt slutar bra och att han blir av med svullnaden/tumören vad det nu är. Nu ska jag kolla efterlyst för att sedan ta en kvällspromenad med Bob och sen ska vi lägga oss i sängen och mysa.


Kommentarer
Postat av: ...

om du behöver lite inspiration till viktnedgång har jag ett superbra bloggtips! www.tungviktaren.blogspot.com



hon har gått ner från 105 kg till typ 67. jävligt inspirerande människa måste jag säga!

2009-04-26 @ 09:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0