Gubbjävel

Jag är så trött på människor som gör sig sjukare än vad dom är. Det hela började idag när jag och Tobbe var ute och rastade Bob. En gubbe i uppgången bredvid ropade på oss. Han ville informera mig och Tobbe om att gräsmattan utanför vår dörr inte var en rast plats för hundar och det hade dom nämligen tagit upp i bostadsrättsföreningen, men vad jag vet så bor jag i en hyresrätt och det står inget i mitt kontrakt om att jag inte får rasta min hund på gräset, och jag har eller inte fått något papper i min brevlåda om att detta skulle vara bestämt, men det är väll han och hans gubbgäng som bestämt detta. Tobbe tyckte ju på att nu när Bob är så liten så sker det ju så snabbt och börjar han pissa inne i lägenheten så måste han ju släppas på närmsta gräsmatt så han får göra sina behöv klart, men icke det gick inte gubbgänget med på. Tobbe tycket även på att om det nu är så att Bob skiter på gräset så är det självklart att man plockar upp de, då kommer gubben med en befängd kommentar om att man inte får upp all skit, men hallå ligger han och gräver i backen eller? Dess utom så har gubb%&¤%&¤# precis opererat sig och fått protes och ja vist jobbigt för han men kan han rasta sin hund och gå promenader med den så behöver han faan inte någon jävla parkeringstillstånd utanför ingången, han har för faan en fru som kan bära kassar om det så behövd och dess utom så är det 20 meter till parkeringen från hans ingång, Jävla viktigpetter. Finns tydligen många bittra människor som gör sig sjukare än vad dom är. Så varför hänga upp sig på en valp som inte kan råför vart kan skiter eller pissar. Ursäkta mitt språk men bittra jävla människa säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0