God morgon

Bob väckte oss 06:00, men Tobbe var så snäll och lät mig sova ut, men då får jag ett sms från Challe klockan 07:57 så här ligger vi nu hela familjen i soffan, utan Julia som är hos sin mamma. Bob tuggar ben och jag och Tobbe kollar tv och väntar på att ICA ska öppna så vi kan handla frukost . Äta frukost på balkongen är hur mysigt som helst med nybryggt kaffe och en macka. Vi ska sedan dra ut till Lindstal till Tobbes föräldrar, bara sitta på Anders perfekta gräsmatta, den är inte sådär stickig och torr utan välvattnad mjuk och fin. Vi får också hoppas på att Bob inte hoppar ner i dammen bland alla fiskar. Ne nu ska jag fixa kaffet och plocka lite medans Tobbe cyklar upp till affären.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Förlåt :) Men en lördagsmorgon med fint väder kan du ju inte ligga och sova ändå :)

2009-04-04 @ 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0