Älskade Kjol

När jag var 17-18 år så hade jag en kjol som jag älskade över allt annat, men under året jag var 18 så träffade jag Tobbe och vårt förhållande började som en bergochdalbana men under 2005 så flyttade jag till Malmö och Tobbe insåg snabbt att han saknade mig, och varje helg som kom och gick så var antingen Tobbe hos mig eller jag hos honom, jag flyttade hem till Kalmar igen. Tobbe hade redan flyttat in i min lägenhet som var en super liten 1:a på 40 kvm. Jag blev alltså sambo med killen jag älskar över allt annat och det visade sig rätt snabbt att man hade blivit sambo. För både jag och Tobbe har lyckat gå upp en hel del, och det resulterade i att jag inte längre kunde ha min älskade kjol, så under 4 års tid har jag inte kunnat få på mig den, under vissa perioder så kunde jag inte ens få på mig den och andra gånger så fick jag på mig den men kunde inte knäppa den, För bara någon månad sedan så provade jag den och kunde inte få ihop den, men idag gjorde jag ett nytt försök och även att det hängde över på sidorna så kunde jag knäppa den, det är ju fantastiskt. Jag är alltså på rätt väg. Under hela förra veckan så gick jag till jobbet , det är ca 35 min enkel väg så alltså 70 min promenad varje dag under en vecka samt alla promenader med Bob. Det är bara till att fortsätta på denna väg. Här kommer en bild på min finaste kjol EVER, jag älskar den så trots att den är lite sliten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är när den är sliten som den är som finast. riktigt fin : )

2009-04-27 @ 22:01:44
Postat av: Anonym

det är när den är sliten som den är som finast. riktigt snygg : )

2009-04-27 @ 22:02:13
Postat av: elsa

bästa kjolen!

2009-04-27 @ 23:26:41
Postat av: Pappa

Bra jobbat! Håll ut, det lönar sig!

2009-04-29 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0