Brandlarm

                                                                                                                                                                                                                
Shiit jag håller på att lagar mat till Tobbe nu och då sätter väll brandlarmet igång helvete vad högt de lät. Men Tobbe blev nöjd med maten, och det är ju de som är det viktiga. Dagen har varit mysig och pappa kom bara en halvtimma senare än vad han sa. Vi var på Öland och fikade i Triberga riktigt mysigt faktisk. När jag kom hem städade jag och frostade av kylen, sen blev det en kaffe hos Challe. Det är lite av det bästa jag vet , att ta en kaffe och prata lite skit kan det bli bättre. Imorgon tänkte jag att jag skulle hinna att rensa förrådet och plocka fram vinterkläderna. Få heller inte glömma att ringa runt om lägenhet, ( om det är någon från Kalmar som läser detta och som har en trea att avvara så hör gärna av er, jag och Tobbe letar ) Helvete också måste verkligen ringa Kalmar Hem och kolla med min bovärd om han fixat min tvättmaskin har ju nästan inte några rena kläder kvar. Och det är ju ingen ide att spendera fler timmar på stan då höstens mode är skitfult. Jag fattar inte heller varför man inte kan hitta ett ända par snygga jeans, vill ha ett par snygga Levis. Kommer bli kanon med mina snart införskaffade Dr Martens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0