O!

Idag var jag och Tobbe på stan, det var riktigt mysigt och vi hade kanon väder, Vi tog en fika i solen på SOYAS uteservering , hade gärna suttit länge om det inte var för att jag var tvungen att möta pappa. Jag som hade hoppats på att hitta något på stan tills ikväll men icke. Jag tror dock jag ska köpa ett par 8 håls Dr Martens till hösten. Ska även leta runt lite på nätet och se om jag hittar någon snygg Fred Perry eller merc tröja. Det är snart dax att dra hem till mig och fixa till mig inför ikväll, men jag vet dock inte vad jag ska ha på mig. Nu ropar Tobbe från köket och det är dax för mig att skära grönsaker.
Nu är jag tillbaka med tårar i ögonen, det var en stark lök. Jag hoppas att morgondagen blir lika bra som idag och att det är lika mysket sol, för imorgon ska jag och Tobbe till Öland på en road trip. Ska hem och hämta mina batterier till kameran så ska jag lägga upp lite nya bilder från ikväll och imorgon. Nu ska jag dra ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0