Bältros


Idag var jag glad över att jag inte hade ett jobb utomhus då det öste ner regn. I och för sig hade jag gärna legat hemma i sängen och kollat film, jag känner mig krasslig, men jag blir nästan aldrig sjuk, jag går bara runt och mår små dåligt de bryter aldrig ut och dess utom vet jag att jag får krupp efter en halv dag på att bara ligga hemma, det är riktigt drygt, men jag är väldigt sällan sjuk dess utom och det är jag glad för. Självömkande människor är bland det värsta jag vet fyyy faan, som bara klagar över sin värk och människor som bloggar om sina plågor och åkommor herre gud då är ju till och med mitt liv mer intressant. Jag kan tycka det är bra att folk bloggar/

skriver om dom t.ex. har haft cancer och berättar sin upplevelse av de och hur dom klarade sig igenom det. Men om jag har bältros skulle ju jag aldrig blogga om de herre gud någon måtta får det vara, Jag var en gång på en fest där det var en tjej som drog fram massa rehabiliterings prylar som hon hade för sin sjukdom, och där dog festen. Ne men nog pratat om sjukdomar. Imorgon är det en ny dag och jag ska till stan efter jobbet och köpa mina kängor, kommer bli kalas, vore dock bra om någon kunde gå in dom åt mig då jag hatar att ha skoskav. Sedan måste jag hem och plugga teori jag är rätt grym om jag får säga det själv, men som sagt jag tror inte jag klarar det på första gången. Men nu är det så konstigt för om jag kuggar uppskrivningen så får jag ändå köra upp och om jag klarar uppkörningen så har jag två månader på mig att skriva om provet och klara de, skumt.  Tack och hej dax att plugga igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0