Höst fy tusan

Idag var det riktigt kallt, det var full mundering som gällde. Det gick faktiskt bättre att jobba idag än vad jag trodde, var till och med skönt. När jag kom hem hade jag fått brev från vägverket med mina tider för uppskrivning och uppkörning, jag säger inte när men det är inom en mycket snar framtid, ska bli skönt att få det överstökat, jag förväntar mig dock inte att klara det första gången men hoppas kan man ju alltid. Jag och Tobbe har börjat kolla bil och jag vill ju ha en äldre typ Saab V4, Volvo 142, Opel Kadett, PV, Volvo Duette, Morris och nu pratar vi i någon jävla 90-talsbil utan en ren och skär klassiker. Mitt lägenhets sökande har gått mindre bra idag hittade bara en fyra för 7800 men vist det hade funkat. Jag och Tobbe ett rum, Julia ett rum, ett vardagsrum, och sist men inte minst ett syrum till mig. Ett måste är ju också en balkong som är stor där man kan ha trevliga fester. Hade ju inte varit dumt med en lägenhet på bremelyckan med kakelugnar i varje rum he he drömma kan man ju alltid. Ja just de jag får ju inte glömma att kolla påkanal 5 vid 20:00 då börjar en ny rolig realityserie FÄRJAN. Kul att kolla på fulla människor som gör bort sig, Tänk vilken ångest dom måste ha ha, har läst sjukt många insändare idag på Aftonbladet.se om folk som vill stoppa programmet då dom varit otrogna och är rädda för att deras män eller kvinnor ska se de. Men jag är så glad att ingen av mina vänner filmar när vi är ute det räcker med att se sig själv på kort och hoppas in i det sista och att bilderna inte läggs ut på facebook eller någon annan stans utan raderas för gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0