4 days a week

Ännu en skön höstdag. Idag blir det som sagt Öland för min del dock inte för Tobbes del, han är hos Zugge och hälsar på. Jag sitter och väntar på pappa, Anna, Vilja och Elof, men alla som känner min pappa vet att han ha svårt att hålla tider. Men det är nog inte så lätt med två småbarn. Jag fasar redan för imorgon, jag vill inte jobba, jag är så trött och uttråkad på mitt jobb det ända som är bra med det är kollegorna och lönen. Man blir allt för bekväm med att a ett jobb. Men det som är positivt inför nästa vecka är att jag bara jobbar fyra dagar. jag hade sjukt mycket semester att ta ut och vi får bara spara fem dagar till nästa år så jag var så smart att jag har plockat ut semester varje fredag fram till årets slut, så jävla skönt. Och denna veckan ska jag få tummen ur att börja göra ett mönster till en skjorta känner att det är dax att börja sy. Jag har mycket inspiration just nu och måste få det ur mig, Jag hoppas bara att jag blir miljonär snart, ska köpa en ny symaskin och mitt öga och hjärta föll för en mycket fin maskin som heter Designer i usb som bara kostar 65 000:- SOM HITTAT.

Här kommer bilder från skördefesten

               


Kommentarer
Postat av: krestena

maj lille maj...varför går de inte å förstora upp bilderna?

2008-10-07 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0