Vill ha bubbel.

Idag är jag hemma och är sjuk. Jag är överhettad och har ont i huvudet. Jag har sovit hela dagen utom när Tobbe sms trakasserade mig. Jag känner att jag måste gå ut en runda i kylan och handla ramlösa eller loka. Sitter nu i soffan och kollar bröllopsform och känner att jag måste börja träna ordentligt, men tanken är ju väldigt lätt att tänka. Men jag lovar att jag ska strukturera upp träningen. Lördag. Söndag och måndag är ju fullbokad med body pump, spinning och step och resten av veckan får det bli en timmas promenad. Men jag vet inte vad det är med min högra överarm. Jag har så grymt ont, det känns som att musklen är för kort jag kan inte böja den utan att det stramar. Ikväll är det färjan som gäller jag undrar vad det är för galna människor idag som är ombord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0