Söndag

Jag har nu en grym träningsverk i både lår, bröst och armar. Kommer inte att göra många knop idag utan bara sitta i sängen och plugga teori. Det blir ingen spinning idag då pappa är krasslig, kanske bara var tur i och för sig. Dagen ser rätt lugn ut. Tobbe kollar formel1 och jag sitter i sängen SÅ SKÖNT. Men något måste jag hitta på idag kan inte bara sitta här och plugga när det är så fint väder. Ska nog tvinga med mig Tobbe ut eller kanske dra hem till Ellen och Krisse en runda. Jag satt och tänkte på jag måste ha en sportig hobby och har planerat att skaffa ett korplag i bowling, hur kul som helst och jag vet att Tobbe, Henke och Nenne är på, måste också fråga Danne och Fiffi, jag kan ju inte vara ensam tjej. Tobbe bestämde att vi skulle heta ACAB och de kan jag gå med på. Då ska jag sy vars en snygg outfitt. Usch nu när jag lyfte ögonen från dataskärmen så insåg jag att jag har sjukt mycket att städa eller ja plocka undan och vika massa tvätt. Kanske ska krusa lite för Tobbe så han viker tvätten, det är så jävla tråkigt. Men jag sitter nog kvar en stund i sängen och pluggar lite till. Imorgon börjar jag 11:00 och jobbar till 19:30 men jag får ingen sovmorgon för det, har massa att göra imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0