Sweet Lady

Jag är helt slut i huvudet, jag har suttit i 4 timmar och pluggat teori, vill bara få det gjort så det slipper ha det hängande över mig som ett åskmoln. Nu har jag en paus och ska dricka lite te samt blogga och kolla runt på nätet. Imorgon ska jag på anställningsintervju och hoppas på att det går vägen. Ringde även Ca idag och la mitt intresse för lägenheten. Hoppas verkligen att jag får den så jag kan få rum med all min skit och rensa ut en gång för alla, samt köpa massa nya möbler. Jag trodde verkligen att jag skulle gilla min lägenhet som jag har idag, den är helt nybyggd och super fin om man har hälften av mina saker, jag och Lemmy får inte plats. När jag och Lemmy Flyttade ifrån Tobbe, flyttade vi från en tvåa på 86 kvm till en tvåa på 50 kvm och då har jag Toa, tvättsuga och garderob i hälften av lägenheten så vi bor på 25 kvm och alla saker var mina utom tv samt stereon, mitt förråd är fullt vill jag lova och jag saknar mitt fina vita skåp som jag köpte på Ikea som nu inte får plats någon annan stans än i förrådet. Och om jag och Tobbe  nu flyttar ihop igen blir hyran 2500 kronor var och det är nästan 3000 mindre än jag har idag, och de kan jag lova er att jag kan göra roligare saker för än att betala hyra, vad sägs om att lägga dom 3000 på tatueringar varje månad, det hade jag inte haft några problem med alls. På tal om tatueringar så måste jag boka tid hos Diego för en ny tatuering men vet inte om jag ska göra klart den på bröstet eller börja på min symaskin på ryggen eller om jag ska ta armarna eller kanske mitt skepp på låret, usch så svårt. Men än så länge vet jag inte vad jag vill ha på armarna. Ryggen, bröstet och låren har jag ju faktisk en plan för men ska nog be Diego att rita upp något motiv till armarna, som passar med mina andra idéer, vill ha en pirat någon stans samt lite diamanter och skit. Ne nu kan jag inte sitta här mer, måste få lite frisk luft och rensa huvudet.
 
Ps:
Jag älskar verkligen denna bilden som är med i detta inlägg då hon är hur sweet som helst och har hur fint hår som helst och klänningen är ljuvlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0