Lilla Puben


Igår träffade jag Martina efter jobbet. Vi gick in mot stan. När vi äntligen var framme i stan så landade vi på lilla puben där det blev öl och mat. Vi satt  i fyra timmar och pratade ideér och jobb. Efter fyra timmar kände vi att det fick räcka och begav oss hem. När Jag kom hem gick jag och la mig. Tobbe berättade att Danne hade frågat om jag och Tobbe var världens lyckligaste par, självklar är vi inte de utan båda två är nog rätt bra på att sura. Men anledningen till att jag inte skriver om tjafs är för att det är så jävla tråkigt att både skriva om och läsa om. Det som inte intresserar mig är inte av värde att skriva om,  Så nog pratat om de. Nu är det helg för mig och det är så jävla skönt. Har endel att göra imorgon då jag ska byta dragkjedja i Petras byxor, städa Lemmys terrarium, inhandla något inför kvällen samt ut och springa. Och så var det ju det där med Ellens och Krisses inflyttningsfest men vet i katten om jag orkar leta efter någon inflyttningspresent, dom får något om jag hittar nått men bara så ni vet jag tänker inte leta. Jag ser verkligen fram emot morgondagen då Ellen och Krisse ska börja på magdans imorgon och LOVAT mig att ha en uppvisning på vad dom har lärt sig och sedan visa upp detta under kvällen. Då ska det fotas. Jag måset ju även göra något med mitt hår tur att man har en lilla syster som är frisör. Jag ska nu bli ljushårig så småningom blond men det blir nog inte det lättaste då jag har färgat håret svart sedan jag gick i sexan, så vi får väll se hur det går. Vill ju inte bli orange direkt. Får nog ta och ringa Ebba nu och kolla vad hon kan fixa till imorgon, borde klippa någon frisyr så man slipper se ut som ett helvete i huvudet. Nu ska jag plugga teori, måste säga att jag är grymt bra fick 66 av 70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0