RIS OTTO

Idag har jag varit på vårdcentralen och träffat en kostrådgivare. Det började med att dom ville ta massa blodprover men HELL NO, OVER MY DEAD BODY. Hur kan dom ens tro att dom får stick mig i armen med en nål utan förvarning, det blir ingenting med de. Efter mycket om och men gick dom med på att jag inte skulle ta något blodprov. Vi satte oss ner och pratade om mina matvanor, eller jag dom som inte finns snarare. Jag vet att jag äter alldeles för lite och måste bli bättre på de så jag kan bli piggare. Har i och för sig blivit lite bättre då jag har börjat äta frukost, men det är ju inget jag gillar. Men nu har jag lovat att jag ska äta.

Frukost t.ex. fil, grov macka och kaffe/te
Mellanmål t.ex. frukt
Lunch
Mellanmål
Kvällsmål t.ex. gröt eller fil


Jag vet inte hur jag ska orka med att äta så mycket. Känns som att mina dagar bara kommer bestå av massa ätande. Hade varit perfekt om man bara behövde äta en gång om dagen. Men Det blir nog bra när man kommer in i det. Efter vårdcentral och jobb åkte jag till Hannaa. Vi gick till maxi och handlade, jag var ju tvungen att köpa massa inför mitt nya liv. Jag gillade verkligen risentas müslimix den var kanon så den kommer det nog bli till frukost varje dag med lite fil, macka och kaffe, kanske till och med kan börja gilla frukost. Efter maxi satte vi oss i Hannaas kök och drack kaffe, vi pratade om livet och dess mening hehe. Jag var hemma ca 19:00 och då hade Tobbe gjort Risotto till mig eller som Tobbe skrev i sms:et idag ris otto det tyckte jag var kul. Jag satte mig och pluggade teori och det gick så bra så. Måste nog slita mig från datorn och umgås med Tobbelite han tycker att jag är tråkig när jag bloggar. Måste även slänga in en tvätt i maskinen samt bryta upp två kokosnötter, ska rosta kokosköttet till müslin. Tack och hej



       


Kommentarer
Postat av: Hannaa

f-n vikken het tjej du har lagt ut i detta blogg inlägg! =)

kan man få hennes nr?

Å man kanske skulle köpa såndär mussli nångång, såg aptitligt ut! =)

2008-10-17 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0